20.10.08

ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ЕСТЕТИЧНОГО НАПРЯМУ

...Талановиті й розумні діти, що марять комп'ютером та вчаться на уроках програмувати, є досить успішними користувачами ПК. Вчителі неодноразово звертаються до них за допомогою в підготовці мультимедійного супроводу уроків. І коли під час демонстрації презентації виявляється, що вчитель змінив фон, шрифт, зображення, анімацію, дивуються, запитують: "Чому не сподобалась моя презентація? " Не завжди вчитель досконало аналізує всі помилки, допущені учнями (адже дитина так старалась), однак часто-густо повторюються одні й ті ж грубі помилки: на кожному слайді презентації щось крутиться, вибухає, відлітає, супроводжується запаморочливими звуками, кожен слайд - новий яскраво-ядовитий фон, на якому текст може не читатись, ілюстрації до презентації в різному стилі. Досвід показує, що це загальна проблема.

...Досить відкрити який-небудь глянцевий журнал, заглянути на одну зі сторінок Інтернету, звернути увагу на етикетку товару, щоб побачити відсутність смаку. Іноді опиняєшся в скрутному положенні. Не знаєш, як коротко, за декілька хвилин пояснити, що ось цей дизайн - гарний, а цей - ні. Стикаєшся з чим завгодно, тільки не з грамотною оцінкою. Поганий дизайн захищають найрізноманітнішими аргументами: автор - хороший учень, картинка гарна тощо. Уміння оцінювати хороший дизайн є не меншим досягненням, ніж уміння його створити.

Весь текст статті в науково-методичному збірнику "Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу" -

ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ЕСТЕТИЧНОГО НАПРЯМУ - на Скрібд