31.10.08

До завершення

В навчанні вже мерехтить кінець десь неподалік. І, ніби 17 травня, коли деякі учні дозволяють собі не виконати домашнє завдання, так і я - вчорашню рефлексію пропустила.
Bubl.us захоплює, подобається неперевершено.
FreeMind 50*50. Я і FreeMind - яскравий приклад амбвівалентності почуттів. Позавчора - приємні, вчора - дратівниві.
Стосовно почуттів. Переглядаючи приклади Я_карт, поруч з роботою, тілом, навчанням на одній іноземно-заморській карті поруч ПОЧУТТЯ, і далі - лише одна гілка - кішка і все. ???!!! Ох і нічого собі... Працюючи з FreeMind, я складала, так уявляю собі, карту розподілу фізично моєї уваги, мого часу тим чи іншим речам.
Відразу ж уявила власну Я_Карту_Почуття. І якогось суперпсихоаналітика, що ломає голову в пошуках логіки над карколомними хитросплетіннями. Якщо за тиждень до одного лише FreeMindа цілий феєрверк різнобарвних діаметрально протилежних почуттів.
Тепер по суті. (Вибачте, для жінки спочатку - почуття. Це природньо). Навчилась? Замість навчилась використаю слово ВПЕРШЕ, бо навчилась - повторила, закріпила, досокнало вмію користуватися. Вперше запросила друзів до Bubl.us. Вперше додавала свої елементи до карт друзів в Bubl.us. Вперше спілкувалась в Google чаті. Хвала колективній діяльності! Дякую, дякую, дякую тьюторам, організаторам нашого навчання!
Ура! Отримала перший допис до блогу 2-Г. Групи в blogger від Google можна створювати! Сервіс працює. Але робота над проектами Айорна буде непростою, бо серед 20 вчителів початкоової школи мають дома підключення до Інтернету (крім мене) 2. Надія на кращі часи, що ось скоро..., скоро...,скоро...

2 коментарі:

  1. Наталья, сегодня еще раз просмотрела ваш проект, он удивительно подробно у вас расписан, кажется, все предусмотрено. особенно мне понравилось, что у вас созданы разновозрастные группы. Я бы могла Вам предложить остановиться не только на сказках, а для старшеклассников предложить еще и фантастическую литературу, ведь много предметов первоначально появились в фантастической литературе, а потом, когда они появились в нашей жизни им дали названия из фантастики. Пример - РОБОТ. Успехов ВАм! У вас все получиться!

    ВідповістиВидалити
  2. I am now not sure where you're getting your info, but good topic. I must spend some time studying more or working out more. Thank you for magnificent info I was searching for this info for my mission.
    Also see my page :: you gotta read this blog

    ВідповістиВидалити