20.08.15

Профіль в Google+

Коли реєструєшся в якомусь сервісі, створюєш обліковий запис, то, зазвичай, очікуєш найменше питань та анкетних даних. Здається, що це вже мода минулого століття - відповідати на більше, ніж 18 пунктів для реєстрації.

Тому, зазвичай радіємо, коли лише логін/пароль, а то й взагалі можна ввійти з даними облікового запису Google чи Facebook.

Але абсолютно інше бачення вашої персональної сторінки для професійного спілкування.

Повноцінним портфоліо вчителя може бути ваш профіль в Google+.

Google+ - це соціальна мережа, місце для спілкування. Ви помітили, що тролять, хамлять у соціальних мережах облікові записи, що не ідентифікують особу - котячі, тваринячі, цифрові ніки (до речі така термінологія, як нік, нікнейм не використовуються ні в Google+ ні в Facebook)?

Переконаєтеся, що ваш профіль у Google+ налаштований для спілкування й повністю заповнений так, щоб всі колеги могли легко взаємодіяти з вами та зрозуміти, хто ви є, та чи співпадають у вас ті великі педагогічні ідеї, які ви збираєтеся втілювати. )

Рекомендації про важливе у вашому профілі Google+.

На сторінці Про мене було б чудово...



  • ваше фото, що представляє вас якнайкраще, обкладинка, яка передає ваш настрій або найбільші уподобання, пристрасті;
  • у вкладці Робота - назва вашого навчального закладу, на чому спеціалізуєтесь та у розділі Навички можете продемонструвати найуспішніші ваші компетенції, педагогічні акценти, що найбільше хвилюють в даний час (останнє може бути вирішальним для педагогів, що шукають однодумців);  
  • у вкладці Освіта потенційним оцінювачам вашої майстерності (це можуть бути і батьки учнів) не так цікава середня школа, в якій ви, можливо, 30 років тому вчились. Краще зазначити професійні курси, сучасні тренінги, які демонструють ваше постійне прагнення до вдосконалення.
  • Вкладка Історія може бути навіть веселою, якщо додасте слоган про себе або дотепний вступ про те, хто ви є насправді;
  • не соромтеся написати побільше, щоб показати вашу особистість у розділі Коротко про себе;
  • у розділі Чим ви пишаєтесь було б здорово показати (через посилання) найцікавіші ваші сертифікати, перелічити, які громадські дії надихають вас на творчість, а також, які інновації ви щойно почали впроваждувати та маєте успішні результати,  наприклад, впровадження Google Apps for Education моєму профілі на сьогодні красується Лідер GEG Ukraile); 
  • ну і вкладка Посилання це, ймовірно, і є справжнє повноцінне портфоліо, наприклад для атестації та тих, що з 2021 року будуть збиратись вас сертифікувати.  Різноманіття розділів допоможе структурувати дані, наприклад, окремо ваш особистий канал на YouTube з навчальним відео, перелік класних та навчальних сайтів, пригадайте усі свої профілі та здобутки у Вікіпедії, Facebook, найцінніші або найсвіжіші педагогічні статті.

Наостанок кілька гірких пігулог з НЕ.

Через негативний досвід.

Не додавайте у фотографію профілю групові фото, де важко розпізнати вас тому, хто ні разу вас не бачив. Якщо вам кортить продемонструвати перевагу ваших сімейних зв'язків, то доповніть обкладинку груповим фото друзів або родини.
Не іменуйте своє ім'я та прізвище усіма великими літерами. Уникайте, взагалі, написання повних речень з увімкненим регістром великих літер (Caps Lock). Так робили раніше люди, які намагались продемонструвати своє роздратування.  Спільнота "Навчаємося з Google"
Після тисячного учасника у нашій спільноті Навчаємося з Google, профілі майбутніх учасників переглядаються модераторами ретельно. Через гіркий досвід ми вже НЕ приймаємо учасників з іменами накштал TGFZ4395. Сумнівно потрапити у спільноту й тим, у кого на сторінці Публікації через слово ненормативна лексика чи перепост однакових рекламних заходів у багатьох спільнотах.

Використані матеріали:
GEG Leader Portal / Ваш G+ Профіль

PS. Щодо сертифікації вчителів. Добровільна може початись з 2016, обов'язкова - з 2021.
Новий закон перевалює всі можливі уявлення про кі-сть управляючо/контролюючих органів. Тому побудова повноцінного портфоліо - це наш захист для всіх майбутніх найрізноманітніших обстеження/проведення експертизи/виявлення фактів/забезпечення якості.