Технологічна карта оцінювання навчального авторського контенту (розробка мультимедійного супроводу уроку, заняття, виховного заходу)
Автор ________________________________________________Місце роботи __________________________________________
Посада _______________________________________________
Предмет ______________________________________________
Тема _________________________________________________
Прізвища І.Б. експертів:
1.
2.
3.
№№ пп | Критерій | Максимальний бал (від 0 балів) | Оцінка експертів | ||
1 | 2 | 3 | |||
1. | Загальна характеристика поданого матеріалу | ||||
1.1. | Якість методичного супроводу: детальний методичний коментар для фахівців, а також достатньо описаний сценарій використання мультимедійного контенту (не виникає додаткових запитань) | 10 | |||
1.2. | Наявність ясно і чітко сформульованих навчальних (виховних), цілей, завдань розділу програми або уроку, (проекту, заняття, заходу), на якому використовуватиметься контент | 5 | |||
1.3. | Логічність і доцільність побудованої загальної структури контенту | 10 | |||
1.4. | Оригінальность (Відмінні особливості) змісту щодо традиційних аналогічних навчально-методичних матеріалів | 10 | |||
2. | Оцінка методичної складової розробки | ||||
2.1. | Чітке формулювання мети (завдання), які планується досягти, використовуючи дану розробку і того, що планується отримати на виході | 5 | |||
2.2. | Відповідність поставлених цілей і завдань Державним освітніх стандартам, навчальним програмам | 3 | |||
2.3. | Відповідність використовуваних прийомів, методів, окремих вправ контенту поставленим цілям і завданням | 3 | |||
2.4. | Відповідність віковим особливостям цільової аудиторії | 3 | |||
2.5. | Науковість, сучасність контенту | ||||
2.6. | Передбачена можливість зворотного зв'язку (перевірка результативності використання контенту) | 3 | |||
2.7. | Наявність опису результативності використання контенту | 3 | |||
2.8. | Можливість здійснювати особистісно-орієнтоване навчання - диференціація завдань (різнорівневий матеріал), що передбачає вибір учнем | 3 | |||
3. | Форма взаємодії користувача та ПК | ||||
3.1.а | Пасивна: демонстраційний матеріал; | 3 | |||
3.1.б | демонстраційний матеріал з можливістю керувати навігаційними елементами. | 5 | |||
3.2.а | Активна: вправи на вибір серед множини об`єктів одного чи кількох; | 5 | |||
3.2.б | переміщення об`єктів; поєднання, групування об`єктів, | 10 | |||
3.2.в | введення правильних відповідей, доповнення, виправлення учнем заздалегідь свідомо неправильних даних, введених вчителем; | 10 | |||
3.3.а | Діяльнісна: моделювання, конструювання з частин об`єктів (передбачена багатоваріантність) | 10 | |||
3.3.б | створення власного документу - графічний файл, текстовий документ тощо зі збереженням продукту діяльності; | 5 | |||
3.4. | Дослідницька: організація проектної діяльності учнів в малих групах | 10 | |||
4. | Перевірка правильності дій учня (активна, діяльнісна форми) | ||||
4.1. | Вчитель перевіряє правильність виконання дій лише під час виконання учнем вправи (не передбачена можливість зберігати роботу) | 1 | |||
4.2. | Робота учня зберігається. Вчитель може перевірити правильність виконання в будь-який час. | 3 | |||
4.3. | Тренажерні, моделюючі, конструюючі форми. Розробка реагує на неправильні дії учня, в учня є можливість виправити помилку | 10 | |||
4.4. | Перевірочні роботи (тестові завдання). Форма перевіряє правильність вибору або введення даних та оцінює роботу. | 10 | |||
4.5. | Можливість взаємодії учнів: коментувати правильність або хибність відповідей однолітків, змінювати, доповнювати завдання (запитання) учнями. | 10 | |||
Результативність змісту контенту для учня | |||||
5. | нові знання, повторення знань | 3 | |||
5.1. | нові навички/вміння з предмета/користувача, вдосконалення навичок/вмінь з предмета/користувача | 5 | |||
5.2. | оцінювання учнем (пошук, відбір, структурування, аналіз) | 5 | |||
5.3. | використання діяльнісного підходу, учнівський продукт з демонстрацією формування навиків мислення високого рівня | 10 | |||
6. | Формування навичок 21-ого століття | ||||
6.1. | Використання методу проектів. Організація проблемно-пошукової діяльності | 3 | |||
6.2. | Створення ситуації для розвитку власних нових ідей | 3 | |||
6.3. | Використання групових форм роботи, належна та продуктивна праця разом з іншими | 3 | |||
6.4. | Можливість ефективно співпрацювати з різними особами та групами | 3 | |||
6.5. | Демонстрація вміння оцінювати її та аналізувати інформацію з різних точок зору, здійснювати її інтерпретацію з додаванням особистої думки | 3 | |||
6.6. | Демонстрація впевненого використання цифрових технологій, інструментів та комунікаційних мереж для доступу, оцінювання, використання та створення різних видів інформації | 3 | |||
6.7. | Демонстрація учнем вміння адаптуватися до різних ролей та рівнів відповідальності в суспільстві | 3 | |||
6.8. | Створення умов для ефективної діяльності в умовах двозначності (неоднозначності) та зміни пріоритетів | 3 | |||
6.9. | Створення ситуації виходу за межі наявного досвіду і вимог навчальних програм для розширення життєвого досвіду учнів та досягнення освітніх (дослідницьких) цілей | 3 | |||
6.10. | Створення ситуації прояву ініціативи для покращення вмінь, навичок з метою досягнення найвищого навчального рівня | 3 | |||
7. | Якість використання мультимедіа | ||||
7.1. | Зручна, дієва й зрозуміла якісна навігація: модулі передбачають як лінійне використання, так і довільний доступ до окремих елементів (пошук за ключовими словами, зміст, словник термінів, галерея зображень тощо) | 10 | |||
7.2. | Колірна гама | 10 | |||
7.3. | Єдність та привабливість дизайну | 10 | |||
7.4. | Доречний звуковий (шумовий) супровід, коментарі, музичний супровід (фон) | 10 | |||
7.5. | Доцільність використання статичних та динамічних схем, таблиць, зображень, анімацій, які забезпечують комфортність у використанні контенту | 10 | |||
7.6. | Доцільність використання відео (невеликі за обсягом та часом) з доречним коментарем, що відповідає меті контенту, віковим особливостям. | ||||
8. | Об’єм | ||||
Об’єм навчального матеріалу (за кожну дидактичну одиницю, наприклад, на 1 урок – демонстрація, інтерактив, тести – це 3 б.) | 1 б. | ||||
Всього: |
Немає коментарів:
Дописати коментар